15 ינו 2019

נוטלה – קמפיין פסיפס בוקר טוב

אפיון, עיצוב ופיתוח של פעילות דיגיטלית רספונסיבית למותג Nutella מבית Ferrero, אשר הזמינה את המשתמשים ליצור תווית עם תמונה משפחתית.

מעבר לכך הגולשים אף יכלו להופיע על גבי צנצנות במהדורה מיוחדת בחנויות ולזכות בטיסה לניו יורק.

בנוסף, פותחו עבור המותג מערכות וכלים דיגיטליים לכל תהליך ה-Remarketing ששירתו את המותג לכל אורך הקמפיין לתוצאות מקסימליות.

שרותים
עיצוב UX/UI קונספט
שרונה מרקט
אפליקציית המובייל הרשמית של שוק האוכל הכי חם בישראל
StartHIT
פלטפורמת הנרשמים הראשונה בישראל
מרתון הפינוקים של לאומי קארד
אנחנו לא אוהבים לרוץ. אבל אם בפעילות מגניבה כזו? בטח!
תודה לך על ההתעניינות!
מבטיחים ליצור אתך קשר בהקדם ולהניע את העניינים.
ההודעה נשלחה בהצלחה
אנו ניצור איתך קשר בהקדם