15 ינו 2019
נוטלה – קמפיין פסיפס בוקר טוב
אפיון, עיצוב ופיתוח של פעילות דיגיטלית רספונסיבית למותג Nutella מבית Ferrero, אשר הזמינה את המשתמשים ליצור תווית עם תמונה משפחתית.
מעבר לכך הגולשים אף יכלו להופיע על גבי צנצנות במהדורה מיוחדת בחנויות ולזכות בטיסה לניו יורק.
בנוסף, פותחו עבור המותג מערכות וכלים דיגיטליים לכל תהליך ה-Remarketing ששירתו את המותג לכל אורך הקמפיין לתוצאות מקסימליות.




בוא נתחיל משהו חדש יחד!
שרונה מרקט
אפיון ועיצוב אפליקציית המובייל הרשמית של המתחם
בוני התיכון
אפיון ועיצוב האתר הרשמי של החברה
קינדר MTV
אפיון ועיצוב קמפיין סושיאל