01 יול 2017

גינדי החזקות

התבקשנו לאפיין ולעצב מחדש את האתר הרשמי של גינדי החזקות. כחלק מהתהליך פיתחנו ומיצבנו את השפה הגרפית של החברה, שבאה לידי ביטוי בפלטה צבעונית המשדרת אלגנטיות ויוקרה, לייאאוט חכם וידידותי ושפה צילומית חמה וביתית.
תהליך האפיון כלל פיתוח מערכות וכלים דיגיטליים שישרתו את החברה לטווח ארוך ויהוו נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. כל זאת תוך שימת דגש על יכולת ניהול קלה ופשוטה של כלל מרכיבי האתר.

שרותים
UX/UI
נוטלה – קמפיין פסיפס בוקר טוב
קמפיין דיגיטל רספונסיבי
מהיום נוטלה עם השם שלך
מהיום תיקרא נוטלה שלך - על שמך!
קינדר קמפיין חיוכים מתוקים
אתר רספונסיבי לפעילות קינדר חיוכים מתוקים
תודה לך על ההתעניינות!
מבטיחים ליצור אתך קשר בהקדם ולהניע את העניינים.
ההודעה נשלחה בהצלחה
אנו ניצור איתך קשר בהקדם